Avatar billede donandres Nybegynder
12. januar 2011 - 11:47 Der er 5 kommentarer

hvilken webhost?

hej eksperter

jeg er i gang med at sætte et intranet op. jeg er så småt faldet på opensource systemet; precurio.
jeg har lidt svært ved at gennemskue deres system requirements i forhold til hvad f.eks. one.com, og gigahost tilbyder.. (det er de eneste to jeg har lidt kendskab til).

Er der en af jer, der med et hurtigt øjekast kan vurdere om det er nogle vilde system requirements, så det nemmeste er at sætte en server op selv, eller om de er almene og alle webhosts tilbyder det?

http://precurio.com/product-info-requirements.php
Avatar billede jimmydk Nybegynder
12. januar 2011 - 12:09 #1
Så vidt jeg lige kan se, dækker Surftown de krav der er.

Du kan evt. prøve at kigge dem igennem på denne guide, for at danne dig et overblik.
http://www.web-oplysningen.dk/
Avatar billede donandres Nybegynder
12. januar 2011 - 16:43 #2
perfekt :-)

tak. smider du et svar?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
12. januar 2011 - 19:18 #3
svar ;o)
Avatar billede donandres Nybegynder
15. januar 2011 - 12:39 #4
kan ikke give dig point. er du sikker på du har lavet et svar?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
15. januar 2011 - 12:52 #5
Vi prøver igen