Avatar billede kris-d Nybegynder
11. januar 2011 - 23:00 Der er 1 løsning

mafia 2 crasher ?

har lige modtaget mit AMD HD 6870 1GB fra rep. mens det var til rep købte jeg mafia2 på steam, men det vil ikke starte arrrh. lige når jeg trykker play så kommer det der billed frem så siger den mafia2.exe er stoppet med at virke. hvorfor gør den det ? jeg har lige installeret det.

min pc er mere ind rigeligt til at køre det

Intel core I7 920 2,66 GHZ
6GB DDR3 1800 mhz ram
Asus P6X58D-E bundkort
Sapphire redeon HD 6870 1GB
Avatar billede kris-d Nybegynder
09. april 2011 - 00:49 #1
jeg fandt ud af det. jeg maatte installere nyt windows foer jeg kunne spille det.