Avatar billede tuffer_the_dog Nybegynder
11. januar 2011 - 17:06 Der er 10 kommentarer

driver til skærmkort...

har en bærbar som jeg har formateret med windows xp men har ikke cden så nu mangler jeg driver til skærmkortet. mit problem er bare at jeg ikke kender computerens mærke da der ikke står noget navn på den og kan ikke finde navnet inde i computeren. når jeg så prøver at få windows til selv at installere driver skriver den bare kode 28 driverne til denne enhed er ikke installeret...

hvad kan jeg lige gøre for at løse problemet?
håber der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede nicidem Nybegynder
11. januar 2011 - 17:07 #1
Et skud i tågen.. Har du prøvet windows update? :)
Avatar billede tuffer_the_dog Nybegynder
11. januar 2011 - 17:12 #2
ja og der finder jeg ikke noget...
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. januar 2011 - 17:13 #3
Der plejer altid at stå et serienummer eller lignende. Prøv at søg på det.
Avatar billede tuffer_the_dog Nybegynder
11. januar 2011 - 17:15 #4
er ikke lige så meget inde i computere så hvordan finder jeg serienummeret?
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. januar 2011 - 17:16 #5
Under laptoppen.
Avatar billede tuffer_the_dog Nybegynder
11. januar 2011 - 17:19 #6
tak :) skal jeg så bare skrive det ind i google og søge? nummeret er : NKM660SE7D02657
11. januar 2011 - 17:33 #7
Foreløbig har vi jo tydet at der er tale om en bærbar; det er da til at finde ud af *S*.
Acer, Lenovo, Sony, Fujitsu, Samsung, ... ???
Avatar billede tuffer_the_dog Nybegynder
11. januar 2011 - 17:37 #8
det er så det jeg ikke ved da det er en jeg fik af min mors tidligere mand og da de ikke er sammen mere har jeg ikke kontakt til ham og derfor kender jeg ikke mærket og det står ikke nogen steder på computeren...
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2011 - 11:59 #9
Er der ikke fler numre?
Avatar billede sergei_ Juniormester
12. januar 2011 - 13:33 #10
Kan du ikke se under "enhedshåndtering" under "skærmkort" hvad det hedder?

Du kan også bare prøve Driver Detective
http://www.drivershq.com/