Avatar billede bloody-123 Nybegynder
11. januar 2011 - 10:02 Der er 5 kommentarer

Excel til PDF

Har en Excel ark med felter som skal udfyldes - Printer den så til PDF da det er nemmere men så kan man ikke rette eller indtaste noget i de felter i PDF'en - Skal man gøre noget specielt for at kunne eller skal man have Adobe Acrobat 9-10 Prof ?

jonas
Avatar billede fjorbak Seniormester
11. januar 2011 - 10:18 #1
Hejsa jeg anvender et PDF program som hedder CUTEpdf og har det instaleret som en printer det er kanon hent det på nettet her kan du få det ellers søg på google

http://www.cutepdf.com/

mvh
Jan
Avatar billede fjorbak Seniormester
11. januar 2011 - 10:20 #2
glemte du skal selvfølgelig sende det til dette når du har installeret det, så gemmer den det i første omgang på dit skrivebord, og du kan også lægge kode på men undlad det til du bliver kendt med det, jeg anvender det til alle skrive, og bank udskrifter i foreningen

Jan
Avatar billede bloody-123 Nybegynder
11. januar 2011 - 10:37 #3
Ja - Men så kan man ikke udfylde felterne i PDF'en :/
Avatar billede gnowak Nybegynder
11. januar 2011 - 10:50 #4
Jeg kender ikke den mulighed du efterspørger?

Du kan, som du skriver, anvende et Adobe produkt, for at redigere i din PDF senere.

Alternativt har OpenOffice en PDF-import-funktion: http://extensions.services.openoffice.org/project/pdfimport

VH. GrN.dk
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. november 2015 - 18:54 #5
OK