Avatar billede hh01b18 Nybegynder
11. januar 2011 - 09:15 Der er 2 kommentarer

Præsentation på 2 LCD skærme fra en computer

Hej Eksperter,

vi står som mindre erhvervsdrivende og vil gerne sætte 2 LCD skærme op i vinduerne. Disse var tænkt til at køre slideshows med ugens tilbud mm.

Kan man sætte powerpoint til at køre 2 forskellige slideshows fra samme maskine, eller er der en andet og bedre program? Så man ikke skal have 2 computere kørende for at have 2 forskellige shows kørende.
Avatar billede gungajin Praktikant
11. januar 2011 - 13:09 #2
umiddelbart vil jeg tro at du ikke kan få powerpoint til at køre 2 slideshows samtidigt, men det må da være muligt at bruge 2 forskellige slideshow programmer, de kan sagtens køre samtidigt med hver deres skærm. fx. powerpoint + openoffice slideshow.