Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
10. januar 2011 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm tænder 1 sek. og slukker.

Hey, sad lige og brugte min computer da den ligepludselig gik i sort. Min musikafspiller begyndte at hakke, så jeg besluttede at slukke computeren.

Ved opstart tændtes skærmen 1 sek, engang imellem.
Hvis jeg hiver et af skærmens stik ud, og sætter det i igen, tændes skærmen igen 1 sek.

Hvad er der sket, er skærmen død?
11. januar 2011 - 06:46 #1
Prøv skærmen på en anden PC !
Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
11. januar 2011 - 09:43 #2
Har jeg prøvet, der gjorde den det samme.
Kunne forstille mig det var en sikring der var smadret et sted.
Tænker på det kunne være transformeren, men gider selvfølgelig ikke bruge penge på en ny transformer, hvis det er skærmen der er brændt sammen el.lign.

Computeren fungere fint, formået at komme på den via teamviewer, ved at tænde skærmen, for at se noget i 1sek. ad gangen..
Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
23. november 2012 - 17:02 #3
ikke løst