Avatar billede nitz Nybegynder
10. januar 2011 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Url ReWrite - CSS og Javascript fungerer ikke længere

Hej Alle,

Jeg er igang med at lave URL Rewrite og det fungerer fint hvis jeg kun benytter et ciffer, men ved flere informationer går det galt.

Det ser sådan ud:

http://www.fakesiden.dk/vismin/50/dette-er-en-test/

og henviser til

vismin.asp?bringmig=50&ligegyldigtekst=dette-er-en-test

Der sker det at stylesheet og noget javascript fejler eller bliver deaktiveret. Siden vises i hvert fald ikke ordentligt. Ligesom hvis man attacher et eksternt stylesheet og ikke får det med når en side flyttes.

Pattern er: ^vismin/([0-9]+)/([_0-9a-z-]+)

Gør jeg derimod sådan her:

http://www.fakesiden.dk/50/

og henviser til

vismin.asp?bringmig=50

Er der ikke noget problem!?

Er der nogen der kan gennemskue hvad der går galt?

Med venlig hilsen

Tommy

Ps. alle URLs er udelukkende eksempler og ikke funktionelle.
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2011 - 20:56 #1
De to mest almindelige fejl er at man enten får opskrevet stien til fx CSS også eller at man ikke henviser korrekt til filerne (altså absolut så i stedet for fx "style.css" så "/style.css").

Er ingen af de forslag tilfældet tror jeg vi skal se noget kode eller helst et link.
Avatar billede nitz Nybegynder
11. januar 2011 - 06:43 #2
Hej Keysersoze,

Det var simpelthen det der gjorde det! Tusind tak!

Kommer du med et svar?

Med venlig hilsen

Tommy
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2011 - 18:38 #3
svar :)