Avatar billede andersbl Nybegynder
10. januar 2011 - 10:17 Der er 1 løsning

PS3 og NAS viser meget få filtyper over DNLA

Hej Eksperter
Jeg har en Synology NAS som har DNLA. Så snart PS3 er tændt så finder den min Synology med det samme. Mit problem er den kun vil afspille meget få typer.

90% af mine film er AVI standard, men den vil ikke spille AVI over mediaserver, MEN vil godt hvis jeg sætter et filmen over på en USB pind og ind i PS3

Er der nogen råd til hvordan man får DNLA'en mellem PS3 og Synology til at afspille AVI, eller har andre mulighed for dette?

På forhånd tak
Avatar billede andersbl Nybegynder
10. januar 2011 - 13:35 #1
Har selv fundet svaret, hvilket er at fjerne alle indstillinger som der er sat under DNLA på NAS Synology.