Avatar billede jespertr Nybegynder
10. januar 2011 - 08:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB keyboards virker ikke ved logon periodisk.

Hej alle Eksperter.

Jeg sidder i et kontormiljø hvor vi er begyndt at opleve at brugernes usb keybord til tider ikke virker ved logon. Og det er på på tværs af pc modeller, keybord og Windows XP images.

Til Tider løser problemet sig ved bare at vente sådan 5-10 min, eller genstarte, skifte usb port. men problemet kommer igen.

Der er intet og finde med fejl i event viewer, så er efterhånden lidt på bar bund i denne sag.

Nogle der har et godt bud på hvor jeg skal lede?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2011 - 09:03 #1
Når i bruger usb udstyr i pc som nøgler og harddiske husker man så at vælge sikker fjernelse.
Bruger man de samme porte hver gang?
Avatar billede jespertr Nybegynder
10. januar 2011 - 10:23 #2
Der er ikke andet koblet på end mus og keyboard. De har ikke andet ekstern udstyr på, så de kobler ikke noget til og fra.
Avatar billede jespertr Nybegynder
27. juli 2011 - 09:40 #3
ikke løst