Avatar billede mopil Nybegynder
09. januar 2011 - 18:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sletning af mpeg4 filer.

Hej - jeg har nedtaget nogle mpeg4 filer, som jeg godt vil slette, men systemet vil ikke lade mig gøre det. Popper op med "skrivebeskyttelse" selv om der ingen er.

Har i en god metode til at slette skidtet, og måske en forklaring på, hvorfor uskyldige downloads ikke lader sig slette?
09. januar 2011 - 19:44 #1
Lyder bekendt *S* ... men under hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede milter Ekspert
09. januar 2011 - 19:46 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2011 - 20:04 #3
Jeg bruger Eraser til at slette mine ting. Nogle gange er filerne låst af processer der kører (eller skrivebeskyttet) og så spørger programmet om filen skal slettes ved næste genstart, og det siger jeg ja til.
Når man sletter filer med eraser kan de ikke gendannes. Området hvor filen var bliver overskrevet af tilfældig data.
http://download.cnet.com/Eraser/3000-2092_4-10231814.html
Avatar billede mopil Nybegynder
10. januar 2011 - 15:48 #4
Jeg bruger XP
Avatar billede mopil Nybegynder
10. januar 2011 - 15:58 #5
Til Milter:

Forslaget der henvises til, eksisterer ikke længere: ccollomb.free/unlocker
10. januar 2011 - 16:59 #6
http://www.download3k.com/Install-Unlocker.html - og KUN det program - ikke nogle af de andre 'lokkemads' programmer på samme side !!!
10. januar 2011 - 16:59 #7
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede mopil Nybegynder
11. januar 2011 - 10:29 #8
Bruger "Karise-Larry" har løst problemet - Kan bestemt anbefale denne løsning, der var meget nem at bruge, modsat Eraser.

Send svar for pointgivning!
Avatar billede mopil Nybegynder
11. januar 2011 - 10:31 #9
Tak for hjælpen til alle!
11. januar 2011 - 10:37 #10
Ping...

(Dette er så et [svar] fra mig..)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. januar 2011 - 16:13 #11
#8 Det er jo hvad man er vant til at bruge.
Synes slet ikke den er bøvlet at bruge. Den ligger jo i højreklikmenuen lige til at bruge hele tiden.
Avatar billede mopil Nybegynder
11. januar 2011 - 18:20 #12
Hej 220....

Du skulle nu prøve "unlocker" - man markerer emnet, højreklikker og trykker "Unlocker" og skidtet er væk. - Der er ingen instillinger man skal foretage forud. Men måske jeg har misforstået noget i forsøget med Eraser
Avatar billede mopil Nybegynder
11. januar 2011 - 18:21 #13
Hej K-L,

Så skulle du have fået point - håber du har tid til at besvare det andet spørgsmål vedr. skift fra RealPlayer til Mediaplayer dowwnload?