Avatar billede mopil Nybegynder
09. januar 2011 - 18:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra Realplayer til Windowsmediaplayer

Jeg har brugt RealPlayer til at nedtage klip fra nettet, men er blevet træt af dets begrænsninger og vil hellere bruge Windows MediaPlayer, der gør det meget nemmere at bearbejde i Nero. Men hvordan skifter jeg? Og kan jeg evt. beholde begge. Eller har i en bedre ide til et (gratis) "nedtagningsprogram" program?

På forhånd tak for hjælpen.
09. januar 2011 - 19:45 #1
Under hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede mopil Nybegynder
10. januar 2011 - 15:46 #2
Jeg bruger XP
11. januar 2011 - 19:23 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over som du ser...
11. januar 2011 - 19:25 #4
Imens kan du lige følge op på/lukke disse få 'hænger' spørgsmål fra dig -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mopil

---
Avatar billede mopil Nybegynder
12. januar 2011 - 15:32 #6
Tak for hjælpen!