Avatar billede Ten89 Nybegynder
09. januar 2011 - 15:35 Der er 9 kommentarer

Glemt kodeord til Hotmailkonto

Hej derude..

Jeg har er lille problem her med min hotmail.

Efter at have hørt fra forskellige fronter at man bør ændre sit kodeord indmellem, gjorde jeg det så på min hotmail.
Problemet opstår så i at jeg havde sat min stationær til at huske koden - hvorefter jeg nu efter et par måneder har glemt den :/

Hjælpen hos Hotmail gav ingen bonus, da jeg hverken kan mindes jeg skulle have oprettet et svar til at hemmeligt spørgsmål eller oplyst en alternativ e-mail adresse..
Så nu har jeg i over en måned ventet på svar fra en agent der skal vurdere om jeg er mig.. ..

Har hørt at man muligvis kan finde koden via den cookie der husker koden? For kan stadig opnå adgang til hotmail, da min computer stadig er sat til at huske koden..

Den computer der kan huske koden køre Windows XP Home

På forhånd tak.
Avatar billede flashback83 Nybegynder
09. januar 2011 - 15:45 #1
Umiddelbart vil jeg tro, at koden ligger krypteret, selvom den er gemt på din maskine, så det er nok ikke for almindelige dødelige at hente frem... Men det er kun et gæt.

Du kender vel din egen måde at tænke på, så hvis du nu prøver at finde på et nyt kodeord, rammer du nok det samme igen før eller siden. Beklager, at jeg ikke har bedre bud.
Avatar billede graf Nybegynder
09. januar 2011 - 16:52 #2
Der er vist desværre ikke den store service hos Hotmail, men du bør nok prøve at sparke til dem igen.
Jeg ville bruge en anden emailtjeneste end Hotmail fremover.
Et webhotel hos f.eks One.com ville have løst problemet - de har en fortrinlig service. Els er der jo G-mail.
En anden ting du kan gøre i fremtiden, er at købe programmet Roboform. Det husker alle passwords for dig, og er alle pengene værd. Prøv at kigge på http://www.roboform.com/dk/
09. januar 2011 - 19:52 #3
Måske [System Information for Windows / SIW]
http://www.download3k.com/System-Utilities/System-Maintenance/Download-SIW.html (NB: Du skal ikke røre ved noget som helst andet end SIW på siden!) - download/install/kør...
Se under punktet [Secrets] i programmet...
Avatar billede Ten89 Nybegynder
09. januar 2011 - 20:45 #4
Til karise_larry

Dette program er til syneladende et program til at rette fejl og ryde op på computeren. Har jeg alligevel valgt det forkerte? Hvis ikke, så kan jeg ikke finde det punkt det skulle hedde Secrets ..
09. januar 2011 - 20:50 #5
Står der [System Information for Windows] øverst i det program som du - måske alligevel fejlagtigt - har downloaded/instaleret ?

Som jeg skrev: (NB: Du skal ikke røre ved noget som helst andet end SIW på siden!) ...

Det 'forkerte' program bør (=skal) du omgående afinstall...
Avatar billede Ten89 Nybegynder
09. januar 2011 - 23:08 #6
Nej. Programmet hed Uniblue RegistryBooster 2011 - og er nu afinstalleret.

Er det programmet:
SIW - Technician's Version 2010.11.18
Til $62.95 du mener?
10. januar 2011 - 06:51 #7
Avatar billede Ten89 Nybegynder
10. januar 2011 - 14:30 #8
Så lykkedes det - at hente det rigtige program.
Men det kunne desværre ikke afsløre hvad mit kodeord var til hotmail.
Ellers tak for besværet.
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
10. januar 2011 - 19:09 #9
Jeg fik med held nulstillet mit password af en ret kompetent support-medarbejder.

Jeg fortalte blandt andet, at jeg

- havde været logget ind på samme konto fra min egen ip utallige gange
- på samme ip havde været logget ind på andre hotmail-konto, som jeg stadig kunne koden til
- kunne give oplysninger om mails, der var sendt både fra og til kontoen

Det er et forsøg værd, hvis du vel at mærke har adgang til de oplysninger.