Avatar billede dinky Nybegynder
09. januar 2011 - 09:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/926482#reply_7702672

Nu har vi endelig modtaget vores stationær !!!! d. 7/1 2011. fra Medion i Tyskland !!!
Men da jeg sætter den til er komputeren klar til at bruges !!! normalt skal man jo selv sætte den op.
Jeg føler at det er en brugt, den er heller ikke så hurtig, som jeg håbede på, vores bærbare er noget hurtigere.. Kan vi tjekke om det er en brugt vi har fået ?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2011 - 10:13 #1
Indpakningen ser den ud til at have været åbnet før i har fået den?
Prøv at gå ind i de personlige mapper der er tilknyttet bruger på pc, og se om der ligger noget der ser mystisk ud.
Kan tænkes du har fået en "demo" model.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. januar 2011 - 10:25 #2
Som 220661 er inde på, så prøv at åben (alt efter hvilket OS) C:\users, c:\documents and settings\ etc.. (kan ikke huske hvad funktionen hedder i Windows XP, men der kan man også se dette via denne computer og egenskaber mener jeg)
Og se om der har været andre brugere logget på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 16:02 #3
Klar til at bruges?

Skulle i ikke selv angive brugere m.m. før den var helt klar?
Avatar billede dinky Nybegynder
09. januar 2011 - 17:31 #4
Den kom direkte fra Medion, så kassen var lukket , men der var et lille hul i kassen på siden....

Virusscanneren var der kun 6 dage tilbage på.
> Jacobdo, kan du ikke skære det ud i pap, kan ikke lige finde det, det er med en Windows 7...
> John_stigers Jo men kun den sidste del, det er ikke som man plejer når vi får en hel ny.  Der var heller ikke nogen steder at den fortalte at man skal lave 2 dvd til genopretning...
Og hvordan er det lige man tjekker om den har alle de specifikationer, som de skriver at den har ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. januar 2011 - 17:55 #5
I windows 7, burde du kunne gøre sådan her:

Åben stifinder. (Windows TAST + E) eller (Højreklik på "Startknappen" og vælg Åben Windows Stifinder)
Åben mappen: C:\users eller C:\brugere

Er der flere brugere i den mappe?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2011 - 19:31 #6
Jo det ser mystisk ud. Normalt har man jo 90 dage til at afprøve mange forskellige programmer. Er det Norton der er tale om?
Jeg kører selv Xp, så kan ikke guide i hvor mapper ligger på Win 7.
Er der brugs spor på pc (ridser på kabinet, fedtpletter omkring drev osv)?
Avatar billede dinky Nybegynder
09. januar 2011 - 20:20 #7
> 220661, nej den var pletfri, det eneste jeg studsede over var at, det gennemsigtige beskyttelse film sad meget "uglet" på
Avatar billede dinky Nybegynder
08. februar 2011 - 08:59 #8
Jeg tror ikke den var ny,  har ikke fundet nogen løsning..