Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 17:28 Der er 15 kommentarer

design af hjemmesidde

hey eksperter

har en hjemme sider der hedder : www.worldofstyling.dk
men ham der skulle lave den for os er hoppet fra i sidste øjeblik så står med ... i postkassen lige nu.

mangler en der kan designe resten for os HURTIG!!!
vi har domæne inde ved surftown.
har nogle billeder fra en anden hjemmesiden designer der endte med at snyde os, men som den kom til at se ud vil vi gerne denne side også kommer til at se ud. (kan ikke lige se om man kan smide et billed op her inde men har billederne til at lægge så de kan da sendes)

har ikke mange penge at gøre med da han skulle have lidt for hans arbejde og da projektet har været 2 år undervejs indtil videre.

men en 3000-4000kr havde vi forestillet os det kunne koste da det meste af arbejder er lavet i forvejen.

er der nogle der kan hjælpe os????
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
08. januar 2011 - 18:20 #1
Er det bare designet i skal have lavet færdigt, eller er der noget kodning der mangler?
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 19:02 #2
kodning???
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2011 - 19:18 #3
Hej N_S_L_B

Jeg kan godt hjælpe jer med det, du kan fange mig på osj@device.dk eller her over eksperten, så kan vi se på det, så I ikke skal vente så meget længere når I nu har ventet i 2 år.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
08. januar 2011 - 20:08 #4
HTML/CSS/Javascript/backend funktionalitet/whatever.

Skal i bruge et billede (design) som i så vil lave jeres hjemmeside efter, eller skal i bruge en til at kode jeres hjemmeside færdig?
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 20:22 #5
er nok koder så
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2011 - 20:49 #6
Prøv at kontakt: www.marseille.dk

Men hvad er det for en type side ? Shop eller Informationsside ?
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 21:05 #7
der er købt inde ved surftown.dk
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 21:07 #8
og det er en shop
Avatar billede leif Seniormester
08. januar 2011 - 21:19 #9
Dvs. det er en som skal lave et design samt modificere shoppen så den passer med designet.
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 21:24 #10
alt funger som det skal det er bare design på siden der skal laves om????????
Avatar billede N_S_L_B Nybegynder
08. januar 2011 - 22:25 #11
aner ikke en skid om det er nemt eller kodning eller noget som helst
Avatar billede eDesigner Nybegynder
09. januar 2011 - 15:05 #12
Jeg ville måske kunne lave hele designet for dig, men det kræver at jeg ved hvordan din side er bygget op, mht. selve koden.

Hvis koden er som jeg forventer er det helt op til dig hvordan du ønsker det, jeg laver det lige som du vil have det.

Min  pris vil ligge på omkring DKK 2000-2500,-
Og du betaler selvfølgelig først når jeg er færdig :)

Hvis du vil skrive en PB til mig, så kan vi tage den derfra.
Avatar billede eDesigner Nybegynder
09. januar 2011 - 15:06 #13
Mht. prisen, så kan jeg måske lave det endnu billigere.. Men lad os lige tage en kig på det ;)
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. januar 2011 - 17:51 #14
Har I fundet en løsning og en til at designe hjemmesiden?
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. januar 2011 - 01:40 #15
Prøv at skrive en mail til mig på mail@tinocordes.dk