Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2011 - 12:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny messenger, men forkert sprog...?

Har lige opgraderet til nyeste Messenger, men den er på engelsk!!??

Har prøvet at fjerne og lægge ind igen, men den er og bliver stadig engelsk.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. januar 2011 - 12:58 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
08. januar 2011 - 12:59 #2
Go to the Control Panel
Click on Clock, Language, Region (The big green link, do not click on the blue link below)
Now click on Windows Live Language Setting
In the pop up window, choose your new language, these option affects the whole Window Essentials suite, including MSN Messenger 2011
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2011 - 13:41 #3
Ok.
Gå i kontrolpanel, vælger "Klokkeslet, sprog og område", vælger "Sprogindstilling for Windows Live".
Dansk er ikke på listen :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2011 - 13:55 #4
Underligt...
Prøvede igen, og så var dansk en mulighed.

Smid nogle svar :)
Avatar billede jokkejensen Novice
08. januar 2011 - 14:04 #5
:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2011 - 14:09 #6
Så er sønnike glad igen :)
Avatar billede paul2302 Nybegynder
18. februar 2011 - 23:42 #7
hej jeg er paul jeg har har et link til det danske MSN her det er det nyeste her er linket  http://explore.live.com/windows-live-messenger?os=other du skal kupier det fra det første ord http til det siste ord other brøv det ves det ikke virker så skiv til mig så kan jeg moske give en anden vej ledning
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2011 - 14:23 #8
Tak :)

("du skal kupier det fra det første ord http til det siste ord" - man kan også bare klikke på linket :))