Avatar billede lassekristensen Nybegynder
28. juli 2001 - 09:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af side

Hejsa. Gider i ikke lige vurdere http://www.lottes.dk/alljunk
Både brugervenlighed, test i forskellige browsere og design..

Mvh Lasse
Avatar billede asmodeus Nybegynder
28. juli 2001 - 09:27 #1
Den virker da meget sjov og pæn - 10@13.

mvh/
Asmodeus
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. juli 2001 - 09:31 #2
Utrolig langsom paa modemforbindelse... Kraever flash-plugin... Mystisk blanding af farver og fonte, der ikke matcher hinanden...

Sorry, en side man skynder sig vaek fra...

6@13
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. juli 2001 - 09:32 #3
Dine pixeloverskrifter er ikke samme størrelse.
Flashanimationen er direkte irrierende, og så ville en centrering nok heller ikke skade.

Ellers okay.
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. juli 2001 - 09:33 #4
Haaber du har en aftale med at linke indhold direkte fra http://www.fun4all.dk/ !!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. juli 2001 - 09:34 #5
Hvordan går det i japan?
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juli 2001 - 09:36 #6
For bred i Opera til 800*600 - en hel \"kolonne\".
Forsiden er for høj, og den flash er da spildplads for de ting der er nedenunder.
Ser ud til at virke i andet end IE - \"go dreng\" ;)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
28. juli 2001 - 10:13 #7
Først og fremmest syntes jeg din side ser flot og interessant ud i første øjekast, men...

- Flashen burde stoppe efter en afspilning med f.eks en overskrift som afslutning \"Alljunk.dk\"
- Overskrifterne du har lavet i jpg billeder burde du nok skrive med rigtig tekst istedet.
- Det ville se bedre ud hvis du brugte mere ensartet font typer og størrelser på hele siden.
- Lav evt et style i head delen til din side medmindre du har lavet den i Frontpage.

/Frank
Avatar billede bo Nybegynder
28. juli 2001 - 10:16 #8
Det tager lang tid at hente grafik-stykkerne.

Meget rodet og uoverskuelig forside.

Burde den grå baggrund uden om \'Tilmeld Junk Mail\' og \'Anbefal til Ven\' ikke være den samme baggrund, som bruges de andre steder ?

Prøv at centrere siden.

Ellers udemærket arbejde.

8@13
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
28. juli 2001 - 11:00 #9
Jeg har lavet lidt om hist og her som i sagde jeg skulle. Jeg har også centret den og gjort den mindre, hvad synes i så om den nu?
Avatar billede bo Nybegynder
28. juli 2001 - 11:24 #10
Det hjalp!
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2001 - 12:01 #11
lassekristensen> Har du en aftale med fun4all.dk???? (Som ljweb også spurgte om)
Avatar billede lassekristensen Nybegynder
28. juli 2001 - 17:20 #12
Ja jeg har en aftale. Jeg laver nemlig websiden sammen med hende der ejer fun4all.dk, Lotte fra lottes.dk..
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. juli 2001 - 17:24 #13
*g* hvorfor mon al kritik paa eksperten bliver afvist *g*