Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
07. januar 2011 - 18:10 Der er 6 kommentarer

Digitale kanaler lagger

Hej. Jeg har et problem med mit fjernsyn, næsten alle mine digitale kanaler lakker. Jeg har et Samsung 22 tommer. Model : le22b546c4w.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2011 - 18:27 #1
Parabol, kabel, antenne eller????

Der skal flere oplysninger til, hvis nogen skal have bare en lille chance for at hjælpe dig......
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2011 - 18:30 #2
Husk også at lukke dine gamle ekstra spørgsmål, samt give feedback i det spørgsmål hvor nogen faktisk prøver at hjælpe dig.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jacobworm1

Ellers kan det godt blive lidt svært at få hjælp herinde.  :-)
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
07. januar 2011 - 19:00 #3
Kabel.
08. januar 2011 - 01:42 #4
Gennemfør #2 først - så får du - måske - fidusen...
Avatar billede jacobworm1 Nybegynder
09. januar 2011 - 13:01 #5
?det forstår jeg ikke
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2011 - 16:47 #6
Forstår du ikka at du skal lukke eller give feedback i dine gamle spørgsmål????

Så kan du heller ikke forvente at folk vil bruge deres fritid på at hjælpe dig...............