Avatar billede brobak Nybegynder
07. januar 2011 - 15:25 Der er 1 løsning

EDID info override

Hejsa, jeg sidder og roder med at få eyefinity til at fungere og har lavet et setup med 2 stk Samsung 2232BW skærme samt 1 Samsuyng 226CW skærm. Alle Skærmene har samme specs så der burde ikke være nogen forhindringer i at få det til at fungere fuldt ud igennem Eyefinity.

Der opstår dog et problem i at 2232BW skærmenes EDID info siger det er 23" skærme i stedet for 22" som de reelt er. Så ville høre om der er nogen der kender en nem måde at rette på det.
Avatar billede brobak Nybegynder
07. januar 2011 - 16:56 #1
lige meget