Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 02:32 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Design Søges.!

Hey alle.!
Er der nogen der skulle ha lyst til at lave et totalt syret design til bud-fuck.dk?
Logo\'et til siden kan ses på www.bud-fuck.dk/bud-fuck3.jpg

Det skal lige siges at det ikke er en porno site...
Der er 1500 måske flere point til den der kan komme med et syret design!

/DarkSide
Avatar billede i56 Nybegynder
28. juli 2001 - 04:21 #1
For at kunne designe siden, er det nødvendigt at kende temaet for siden.
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 04:22 #2
Øhm, det skal faktisk bare være en masse sære ting, der skal jo passe til navnet, kig på logoet det må gerne være i samme stil som det.. det skal se syret ud :)
Avatar billede i56 Nybegynder
28. juli 2001 - 05:15 #3
Hvad med noget i stil med Microsofts visualizations til MediaPlayer ?
Det ser ud til at du selv programmerer, så måske kan du der finde et tema du kan lægge ind.
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 06:47 #4
Hm nej jeg har faktisk ingen ideer, sidder lige i sådan en ide block krise...
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 13:25 #5
skal det være i html eller i billede?
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:04 #6
Hvad med noget som dette:

http://www.be4it.dk/raistlin/darkside.gif

?!?
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:08 #7
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:09 #8
den kan ses i alle Opløsninger der er 800x600 eller størrer
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:11 #9
Og hele billedet før afskæring fylder 5kb hvilket vil tage meget load-tid
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:17 #10
Avatar billede darkhero Nybegynder
28. juli 2001 - 14:26 #11
eller en udtværet version:

http://www.be4it.dk/raistlin/darkside3.htm
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 15:24 #12
Hm nej desværre, jeg er efter noget mere syret!
Det skal passe til logoet.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
28. juli 2001 - 16:30 #13
er også lige med......
Avatar billede jkmedia Nybegynder
28. juli 2001 - 20:23 #14
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 22:57 #15
jkmedia, lidt for simpelt måske.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:13 #16
her er et forslag fra mig..håber det er syret nok >=}
3 eksempler der henholdsvis viser hvordan \"enter\"-siden kan se ud , hvordan menuen og selection derfra kunne være og hvordan det ville tage sig ud når man befinder sig på et valgt emne.
vil gerne hjælpe med giffer o.s.v. ( hvis man må komme med på creditsen )... >=P

http://novaweb.subnet.dk/bluebudfuck.jpg

http://novaweb.subnet.dk/bluebudfuckmenu.jpg

http://novaweb.subnet.dk/bluebudfuckemne.jpg

->NOVA
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:21 #17
atf_nova>> Ja det er syret nok meen den kant under bud-fuck kan du fjerne den??
Det kan vi jo nok finde ud af hvis du hjælper os:o)
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:23 #18
atf_nova>>Forresten kan du sætte det op som en html side hvis det er??
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:24 #19
du mener den kant med så\'n lidt bobbeleffekt?..ja selvfølgelig kan den fjernes... =)
der kan altid redigeres i det så længe man har gemt det i psd.format =)
og ja da - vil gerne hjælpe.

->NOVA
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:26 #20
Yup`s lige den:o)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:27 #21
argh... er ikk så go til det der med html og al det der..er kun på nybegynderstadiet =( . . ville gerne ellers
var det ikk kun designet/looket du var ude efter?
=)
->NOVA
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:30 #22
Hm jo det var det faktisk, men kan ikke helt se hvorn det grafik du har lavet skal skæres for at passe.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:38 #23
jeg mener jeg vil med glæde lave alle de giffer og alt det grafiske...men html..argh  =/  sorry, jeg troede du skulle bruge et design som du så selv ville sætte op.... ellers er det jo en Ordentlig mundfuld af en opgave, hvilket unægteligt vil blive meget tidskrævende... og så syns jeg li\' pludseligt ikke 1500 point lyder af meget...jeg mener jeg kan jo ikke købe leverpostej for ekspertenpoint =)..vel.. ikke ment som nogen kritik  af dig..slet ikke...det bare så vi forstår hinanden. =)
hvis jeg laver gifferne kan du så ikke selv sætte det op?
->NOVA
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:43 #24
Okay, hvis du laver alt det grafiske om diverse gif\'er, så skal jeg nok lave HTML\'en...
Men der s´kal være mulighed for at jeg kan sætte PHP forms ind uden billedet bliver rykket i stykker.
Altså der må gerne være noget sorte eller anden farve hvor man kan smide eks en login form.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:45 #25
ok..du mener sider hvor der ikke er transperante emner?..yes yes =)
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:47 #26
du får lige mit icq#.. 82493280 ..hvis du altså bestemmer dig for mit forslag =)...
(og selvfølgelig skal resultatet postes hér.) >;]
Avatar billede darkside Nybegynder
28. juli 2001 - 23:52 #27
atf_nova>>Jeg har iden nu..... Ka du ikke lige tegne en næsten ligesom den sidste biled. meen bare som en ganske alm. hp men knapper i venstre side og så stadig med det blå som vindue??
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:54 #28
øhh du mener en almindelig menu i venstre side..og ved mouseover eller click kommer den blå undermenu op ?? er det det du mener?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
28. juli 2001 - 23:54 #29
en der ikke er transparant?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
31. juli 2001 - 23:00 #30
Jeg vil også gerne prøve..
Avatar billede zeromaster Nybegynder
31. juli 2001 - 23:07 #31
Men husk på at jeg kun er 12år, og jeg er ikke så god til det der med webdesign, men vil da MEGET gerne give et forsøg :-)
Avatar billede zeromaster Nybegynder
31. juli 2001 - 23:19 #32
Skal der ikke være nogle underpunkter?
F.eks:

Forsiden
Om os

Osv osv?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
31. juli 2001 - 23:25 #33
ahhh.. rart at være tilbage :o)... hey nova :o)..

darkside.. jeg mixer lige et billede sammen.. måske først til imorgen :o)

/MN
Avatar billede zeromaster Nybegynder
31. juli 2001 - 23:32 #34
Så er mit forslag klar:

http://62.242.22.110/Bud-Fuck/

Jeg kan ikke lave det bedre, da jeg ikke er SÅ god til webdesign (endnu) ;o)
Avatar billede darkside Nybegynder
01. august 2001 - 13:35 #35
zeromaster>>Lidt trist måske, alt for mange mørke farver
Avatar billede c4 Nybegynder
01. august 2001 - 14:37 #36
Her er mit bud:

http://users.theroom.dk/suspectdk//index.html

håber du kan lide det!

-c4
Avatar billede zeromaster Nybegynder
01. august 2001 - 22:17 #37
c4 - Nååå... DU har rigtig været inde på www.locate.dk hva???
Avatar billede zeromaster Nybegynder
01. august 2001 - 22:17 #38
Det er akurart det samme !!! Din fusker !!
Avatar billede zeromaster Nybegynder
01. august 2001 - 22:17 #39
darkside - Har du nogle andre farver?..

Nej.. Jeg prøver bare med nogle selv..

Men kunne du lide \"ideen\" ?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
03. august 2001 - 20:04 #40
hey master nemo =) *vinke,vinke*

->NOVA

Avatar billede sukos Juniormester
05. august 2001 - 22:45 #41
Kan logoet fås med en anden, mørk, baggrundsfarve?
Avatar billede zeromaster Nybegynder
05. august 2001 - 23:05 #42
Hvem snakker du til ?!
Avatar billede zeromaster Nybegynder
05. august 2001 - 23:05 #43
Nååååååååår...
Avatar billede atf_nova Nybegynder
06. november 2001 - 13:53 #44
DJ Dark og DJ Z.... !!!

hej!

hva med en afslutning af spørgsmålet?..jeg mener I har jo fået giffer og så\'n af mig  =)

hilsen
NOVA
Avatar billede atf_nova Nybegynder
16. november 2001 - 17:42 #45
=(