Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
05. januar 2000 - 15:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Håber at i vil kigge på en side jeg har lavet :)

kan man ikke forhindre at din side siger du skal downloade flash4 når man går ind på den ?
jeg har flash 4 installeret og har været inde på din side flere gange men noglegange siger den jeg skal installeret flash fire
og selvom jeg vælger auto install og jeg kan se det der flash movie på macromedias side gider den ikke altid acceptere det på din side
Det er lidt øv syntes jeg :(
btw hvis der er nogle der vil give en kommentar til en side jge har lavet (den er ikke færdig iendnu men ved at være der) så kig på
www.netplace.dk
takker :)
Jeg giver ikke nogle point for det er jo frivilligt om i vil kigge på den :)
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
05. januar 2000 - 15:05 #1
uhhm ups jeg har slettet den første del af message hehe den var til hvis allandk kiggede på siden :)
Avatar billede cob Nybegynder
05. januar 2000 - 15:50 #2
Det er sikkert en fin side - jeg gider bare ikke, at andre prøver at bestemme over min browser - full screen sucks... Men det er jo bare min mening...
Avatar billede getalife Nybegynder
05. januar 2000 - 16:07 #3
samme her.. desuden hakker det som en sindsyg når man kører så stor en movie og det er lidt synd når det ellers er flot.
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 16:13 #4
Jeg bryder mig heller ikke om fuldscreens af samme årsag som ovenstående, og du udnytter alligevel heller ikke pladsen da der jo bare er sort.
jeg mener også at du har for mange symboler med alpha på ad gangen, det hoster og hakker på en 266MhzP2, det skulle vel være til se på en sådan processor.
ellers kan jeg rigtig godt lide sitet det er lidt anderledes end hvad flash lige umiddelbart ligger op til man laver. Hvad vejer sitet? så vidt jeg kan se er det i en fil , ikke? du burde måske benytte dig af load movie actionen da du næsten kan slippe for loadingen tror jeg!!
godt gået.
:)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
05. januar 2000 - 21:26 #5
Jeg synes den er meget fed. Jeg kan godt li' fullscreens. - og det er jo ikke fordi man ikke kan komme væk fra den igen - med mindre man ikke kan engelsk eller ikke forstår ordet EXIT!!!
- OK den hakker lidt pga dine forløb/gradients. Jeg tror lidt lyd ville gøre side federe. Jeg kan dog ikke li' farven på den informative tekst der kommer frem når man trykker på knapperne.
skjoldet.dk
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
05. januar 2000 - 22:28 #6
Ja jeg ved godt at den hakker lidt men det skal så lige siges at det er min første side i flash jeg har lavet og jeg har lært en del siden af at lave den og om hva man skal og ikke skal lave for at få siden til at køre bedre og med hensyn til fullscreen tjaa så er der jo som sagt delte meninger til det og jeg har bare lavet den i full screen for at se om jeg kunne gøre det og få det til at virke
Tak for dem der har kigget på den indtil nu :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 23:14 #7
selv tak
:)
den holder sgu'da, bare rolig!
Avatar billede diktator Nybegynder
06. januar 2000 - 08:54 #8
Hej
Fullscreen er en pc ting. Her på min G3’er popper et browserwindue op der istedet for 100X100% fylder 100X100 pixels. Det gør det umiddelbart lidt vanskeligt at se hvad der foregår på din Site... – jeg vil foreslå at du fjerner ' resizable=no ' så Mac-klienter selv kan lave deres Fullscreen effekt. Ellers er din side da sikkert meget fed ;-)
Avatar billede fuxi Nybegynder
10. januar 2000 - 18:21 #9
Siden er meget flot, men hakker som sagt en hel del + det efterhånden meget nævnte "problem" med fullsize. Der er dog en ting der generer mig vildt... det er den utroli grimme blå tekst der kommer frem når man trykker på en menu. Kunne du ikke vælge en anden farve???
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
14. januar 2000 - 10:14 #10
Uhhm tak for dem som har været inde og se og kommentere min side det er jo altid konstruktivt med lidt kritik
så tak :)
Avatar billede mariager13 Nybegynder
24. januar 2000 - 21:38 #11
Har i aldrig hørt om alt+F4
så kommer man til en "normal" side...
Avatar billede fuxi Nybegynder
24. januar 2000 - 21:47 #12
Hmmm faktisk ikke.... Men det kunne evt. være en ide at skrive det på siden.
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. januar 2000 - 01:27 #13
alt + f4 lukker vinduet.
-og så er der ingen side *LOL*