Avatar billede youghurt Nybegynder
05. januar 2011 - 15:34 Der er 1 løsning

USB-IR til Mediacenter med Harmony 300?

Hej venner.
Jeg har lige erhvervet mig en Harmony 300 til at styre alle mine elektroniske himstregimser, inkl. mit selvbygget mediecenter.
Problemet er bare at Logitechs remote ikke virker med dette, da der ikke er IR i computeren.
Hvor køber jeg lige sådan en dims henne? Regner med at jeg skal have fat i noget USB-IR eller lignende, mens aner ikke hvad jeg skal lede efter og EDBpriser er ikke meget hjælp værd..?

Nogle forslag ?

Mvh Youghurt.
Avatar billede youghurt Nybegynder
20. januar 2011 - 08:23 #1
Jeg fandt selv løsningen igennem en kammerat:
http://www.simerec.com/PCS-2.html

Glæder mig til at få den hjem og se hvad den kan.. :)

/Youghurt