Avatar billede daudaudaudau Nybegynder
05. januar 2011 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Diagnose af forbindelsesproblemer

Hej! Jeg oplever dagligt at internet explorer giver mig fejlen "siden kan ikke vises", hvorefter jeg trykker på "diagnose af forbindelsesproblemer", hvilket løser problemet. Dette problem oplever jeg både på min Windows XP og på Windows Vista. Jeg oplever et lignende problem på min Ubuntu maskine, hvor løsningen er at hive netkablet ud og sætte det i igen. Hvad kan der være galt? "Diagnose af forbindelsesproblemer" har lavet en logfil, som kan ses her: http://tinypic.com/view.php?pic=2w35768&s=7 . Jeg tror man skal læse nedefra og op. Mit internet er ganske almineligt TDC bredbånd, ikke kabeltv eller noget.
Avatar billede ThomasWandahl Nybegynder
05. januar 2011 - 11:29 #1
Hej

Dine forbindelses-problemer kan skyldes en fejl på linjen eller med din trådløse router.
Vil du ikke sende mig en mail med dit TDC-kontonummer, så vil jeg sørge for, at der bliver fulgt op på det.

Skriv til mig på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk

Med venlig hilsen

Thomas Wandahl
Kundeservicechef i TDC
Avatar billede daudaudaudau Nybegynder
20. januar 2011 - 19:00 #2
Vi kom frem til at det var hubben den var gal med.