Avatar billede AslakVind Nybegynder
04. januar 2011 - 16:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tom indbakke

Hej,

jeg har netop installeret MS Outlook 2010, og der er forbindelse til min Wannafind emailhost. Jeg får alle Outlooks prompts både i taskbak og som popups, hver gang Outlook henter nye ulæste mails ned.

MEN! Min indbakke i Outlook er tom? Det har den været siden jeg installerede programmet. Og jeg ved ikke hvad jeg gør galt?

Det er umuligt for mig at finde de mails som jeg modtager?

Hjælp :)

På forhånd tak!
Avatar billede Techwork Praktikant
04. januar 2011 - 18:29 #1
Måske er du kommet til at oprette 2 datafiler (.pst) sådan at den levere mails i den forkerte PST fil. I kontrol panelet under Post, kan du se om der er mere end en datafil oprettet.
Avatar billede AslakVind Nybegynder
06. januar 2011 - 19:18 #2
Tak for svaret! :)

Hvordan finder jeg det, hvis jeg kører Windows 7?
Avatar billede Techwork Praktikant
06. januar 2011 - 19:29 #3
Det skulle gerne være i kontrol panel -> Post (Mail)
Herinde kan du konfigurer profiler og datafiler. Nedenstående er et link til Vista, men det skulle være det samme.

http://blogs.msdn.com/b/outlook/archive/2008/09/05/where-is-the-mail-control-panel-in-64bit-vista.aspx
Avatar billede AslakVind Nybegynder
10. januar 2011 - 19:36 #4
Det er løst!

Mange mange tak for Jeres hjælp, det var lige som I sagde det var (Selvfølgelig!)

Multiple .pst filer, fordi jeg ikke vidste bedre! :)

Mvh

Aslak
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2011 - 19:52 #5
AslakVind >> Hmmm, så ville det nok ha været smart at give pointene til hjælperen, i stedet for at tage dem tilbage.....
Avatar billede AslakVind Nybegynder
10. januar 2011 - 20:05 #6
Ja du må undskylde at vi ikke alle er eksperter her på stedet, troede at jeg gjorde det rigtigt.
Avatar billede AslakVind Nybegynder
10. januar 2011 - 20:07 #7
Desværre gjorde jeg det forkert, det er jeg ked af. Du har naturligvis fortjent hvert et point.

Undskyld og tak!