Avatar billede trm Nybegynder
04. januar 2011 - 12:16 Der er 1 løsning

TO-mailadresse forsvinder når der sendes kopi til offentlig mappe i Exchange

Jeg kører Exchange 2003 og Outlook 2003.

Jeg sender emails fra mit ERP-system via SMTP. Som dokumentation sender jeg en kopi af mailen til en offentlig Exchange-mappe, som har en mailadresse. Undertiden er der brug for at se, hvem originalen blev sendt til. Den oplysning findes bare ikke i "Sendt til" når man åbner mailen i den offentlige mappe. Hvis jeg i stedet sender mailen til en almindelig postmodtager står begge adresser i adressefeltet. Jeg har prøvet at sætte den offentlige mappe ind som en "BCC" i stedet, men det hjælper ikke - den originale modtager er væk. Jeg kan finde oplysningen i "Indstillinger" når jeg højreklikker på mailen, men det er ikke særlig anvendeligt for almindelige brugere. Er der nogen, der ved om det er muligt at få mailen til at beholde begge "Sendt til" - adresser?

/Trm
Avatar billede trm Nybegynder
05. maj 2011 - 13:32 #1
Spørgsmålet lukkes.