Avatar billede Skypilot Nybegynder
03. januar 2011 - 18:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværkskort mister forbindelse gennem kabinettet

Hej
Jeg er gået fra XP til Windows 7, og har nu problemer med hastigheden på min trådløse internetforbindelse.

Der er ikke problemer med netværket eller den trådløse router i lejligheden, da forbindelsen fint går igennem på min bærbare samt på smartfonen. Det er 8Mbit forbindelse.

På min stationære har jeg et trådløst netværkskort D-Link DWL-G510. Jeg har downloadet den sidste nye driver, samt prøvet med andre drivere som W7 kan finde til den.

Forbindelsen går ned på max 1Mbit og endnu lavere når computeren bliver stillet ind under skrivebordet (hvor den altid har stået uden problemer førhen med XP)

Fandt ud af at det hjælper at tage den ene side af kabinettet af og så kommer der en del mere fart på.

Kan virkelig ikke se hvad problemet er efter som det hele fungerede for en uge siden inden W7 kom ind i billedet?
Hvis der ikke er nogen anden løsning - så er spørgsmålet om en computer skade af at stå "åben" uden kabinet?
03. januar 2011 - 18:53 #1
Velkommen til E. ...

Virker som svigtende forbindelse til antennen ?
Avatar billede Skypilot Nybegynder
04. januar 2011 - 18:43 #2
Kan ikke lige se hvordan svigtende forbindelse skulle være problemet, da der hele tiden er forbindelse, og problemet er at hastigheden bare bliver forringet ekstremt.

Der er altid 5 af 5 pinde på forbindelsen.
04. januar 2011 - 21:38 #3
Hmmm... check det alligevel...
Avatar billede Skypilot Nybegynder
18. januar 2011 - 12:12 #4
Problemer med Windows 7 driver