Avatar billede rylle69 Nybegynder
03. januar 2011 - 16:42 Der er 4 kommentarer

CSS og IE?

Hey...

Jeg har problemer med at få vist mine CSS koder i IE8? Det drejer sig primært om "runde hjørner" og skygger på divs. Har det eventuelt noget med min declaration at gøre? Hvad gør jeg forkert?

Håber én eller anden kan hjælpe.

Mvh...
Avatar billede Techwork Praktikant
03. januar 2011 - 20:30 #1
IE8 er desværre ikke så god til at overholde CSS standarder. Prøv evt. at test din side på følgende links:
http://validator.w3.org/

Måske kan det hjælpe dig med at løse problemet.
Avatar billede rylle69 Nybegynder
04. januar 2011 - 09:36 #2
Ja, det ser sku ikke for godt ud... Men hvordan skriver jeg på CSS koder, der er acceptable for IE, for både skygger og runde kanter for divs?
Avatar billede Techwork Praktikant
04. januar 2011 - 18:14 #3
Har du ikke et link til din hjemmeside? Så kan det være vi bedre kan hjælpe dig.
Avatar billede rylle69 Nybegynder
08. januar 2011 - 12:43 #4
Hey igen...

Sitet er ikke uploaded, men det er ret simpelt. Jeg skal bare bruge nogle CSS koder til runde hjørner og skygger på "divs", som kan læses af Internet Explorer.

Anyone? :-)