Avatar billede godtfolk Nybegynder
03. januar 2011 - 16:05 Der er 3 kommentarer

til bage fra word 2010

er der nogen, der ved om man kan skifte tilbage til en tidligere version aF WORD fra word 2010 ?
  godtfolk
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2011 - 16:29 #1
Du skal kunne have flere versioner af office på maskinen samtidigt. Jeg har selv været nødt til at installere dele af office 2000, da office 2010 ikke understøtter stavekontrol i outlook express.
Prøv at starte en installation af en ældre version af office, og vælg herefter at begge versioner skal være installeret sideløbende.
Har du flere drev kan du installere den "gamle version" på dette drev, så filerne ikke blandes sammen.
Kørte også for et år siden med både office 2000 og 2007 i fuld version på samme pc.
Grunden til dette var at jeg havde en Excel skabelon der skulle køres i 2007 versionen. Og ellers arbejdede vi med office 2000.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2011 - 16:29 #2
Ps så kører jeg Xp her
Avatar billede 220661 Ekspert
03. januar 2011 - 16:38 #3
Hvor lang tid siden du opgraderede?
Er det kun fra i dag kan du systemgendanne til da du installerede office 2010.
Dette er jo så betinget af du har haft en office pakke før, og at du vil gå helt tilbage til den gamle version.