Avatar billede philipn Nybegynder
02. januar 2011 - 18:31 Der er 3 kommentarer

Problem med wireless network

Hej Alle,

Jeg har fået et problem med min datters lille netbook Acer Aspire One (D250).

Den ser alle andre trådløse netværk end mit eget (dvs 6 andre i området).. Min kærestes maskine, iphone og alle andre enheder kommer på uden problemer.

Jeg har netop reinstalleret maskinen med Windows 7 Pro, da jeg troede det kunne være en begrænsning i W7 Starter, dog stadig samme problem.

Den finder slet ikke netværket overhovedet.

Min router er opsat til at køre mixed 802.11 a/b/g/n m. WPA2 Kryptering.

Netkortet i maskinen kører 802.11b/g. Jeg har også forsøgt at skiftet til 802.11g på min wireless router, ej heller nogen effekt.

Maskinen er ydermere opdateret med nyeste Wireless (Broadcom 4312) driver.

Det skal til sidst siges, at maskinen tidligere HAR virket på det trådløse net på windows 7 starter.
02. januar 2011 - 18:54 #1
Point ude: 970 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/philipn - husk at følge op på dine tidligere spørgsmål !
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5-7 - så kan det være at du får pointen...
02. januar 2011 - 18:58 #2
På fronten sidder en lille afbryder/omskifter til WLAN - check den lige ?
05. januar 2011 - 19:49 #3
(Denne har du så også 'glemt' ?)