Avatar billede mads375 Juniormester
02. januar 2011 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gratis program til html/css

hejsa.

Jeg leder efter et gratis program til at skrive html og css i. På sigt skal der også være flash og programmering til nyhedsmail.

Er der nogle der har en ide til hvilket program jeg kan bruge? Indtil videre har jeg brugt stones webwriter, men kunne godt tænke mig at prøve og skifte.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede chalde Seniormester
02. januar 2011 - 17:31 #1
Avatar billede mads375 Juniormester
02. januar 2011 - 18:10 #2
Hejsa.

Det ser faktisk ganske udmærket ud. Kan man ikke sætte programmet til at den selv kommer med forslag. Fx hvis man skriver:

hr

så kommer programmet selv op med forslaget om href:"og her kan man vælge filen"

Det går nogle gange lidt hurtigere, istedet for man selv ska skrive det.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 18:43 #3
Måske kan Stones webwriter det. Ved det ikke.
http://www.webwriter.dk/
Bruger selv Notepad++
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2011 - 18:51 #4
Visual Studio Express - det har intellisense.
Avatar billede johny Nybegynder
02. januar 2011 - 19:20 #5
Jeps, som keysersoze skriver, så ville jeg også helt klart bruge Visual Studio.
Avatar billede mads375 Juniormester
02. januar 2011 - 21:28 #6
Visual Studio ser rigtig godt ud. Der var lige en enkelt ting der undrer mig. Lige en enkelt ting, kan man ikke customize panelet over i højre side, så man får noget andet frem end database panel?

M.V.H
Mads
Avatar billede Dartemis Nybegynder
03. januar 2011 - 11:41 #7
Du hiver bare det over som du har lyst til skal være i højre panel.. der er dog begrænset hvad du kan smide der over..