Avatar billede Kristoffer Nybegynder
01. januar 2011 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløst internet, download begrænsning?

Hej!

Jeg har en computer der kun kan hente med 400kb per sekund per hentede fil, altså kan godt hente 2 filer der så henter med 400kb hver. Hvis jeg sætter kabel i kan jeg hente med 1,2mb i sekundet, så det er som om der er en begrænsning per fil på computeren når den er på trådløst. Er der nogen der kender til det?
01. januar 2011 - 21:46 #1
Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Stationær ? / Bærbar ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Opdater driver mm. til det trådløse netkort ?
07. januar 2011 - 06:42 #2
???
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
06. maj 2011 - 01:34 #3
opdaterede driverne og det virkede :) tak for svaret, og er ked af den lange ventetid. skriv et svar så acceptere jeg
13. november 2011 - 21:04 #4
Ping...

(Dette er så et [svar]...)