Avatar billede flashback83 Nybegynder
31. december 2010 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adgang til partitioner på eksternn HD

Jeg har lige slået min bærbar effektivt ihjel med en kop saft ned i maskineriet, men harddisken overlevede...

Jeg satte harddisken over i en anden bærbar, men kunne ikke umiddelbart åbne den (Den kørte en Windows reparation, men da jeg startede computeren igen kørte den igen reparationsprogrammet).

Jeg har nu købt et eksternt kabinet til hd'en, og jeg kan åbne den fra en anden computer via USB, men men...

Når jeg åbner den eksterne disk kan jeg kun se det oprindelige c-drev. Disken var partitioneret i to, og alle billeder m.v. ligger selvfølgelig på den anden partition. Hvordan får jeg adgang til de filer??

Mvh Rasmus
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 13:45 #1
Kig i diskhåndtering.
Det kan være drevet prøver at oprette sig med et drevbogstav der er taget, og så får det ikke tildelt noget bogstav.
Hvis du kan se partitionen der, så er det bare at oprette nyt drev.
Avatar billede flashback83 Nybegynder
31. december 2010 - 13:49 #2
Mener du under enhedshåndtering?
Der kan jeg se de to harddiske, men ikke de enkelte partitioner.
Avatar billede flashback83 Nybegynder
31. december 2010 - 14:02 #3
Jeg fandt det! ...og det hele ser ud som det skal :)
Smid et svar for point.

Bukker og takker for hjælpen :-D
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 14:05 #4
ok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 14:05 #5
Og godt nytår.
Avatar billede flashback83 Nybegynder
02. januar 2011 - 14:34 #6
I lige måde!