Avatar billede bonne11 Nybegynder
31. december 2010 - 01:56 Der er 13 kommentarer

Hvordan recorder man skærm i Counter Strike?

Hej.

Jeg laver tutorials i counter strike source. Men til denne tutorial skal jeg kunne vise hvad jeg laver i copunter strike. Jeg har prøvet st installere hypercam osv. men når jeg går ind i css så er den bare på skrivebordet.. What to do?:s
Avatar billede jmorten Nybegynder
31. december 2010 - 02:10 #1
du skriver i consolen "record NAVNET" så kommer der til at ligge en fil i counterstrike mappen med navnet "NAVNET.dem" for at se filen skriver du "play NAVNET" i consolen..
Avatar billede clb92 Nybegynder
31. december 2010 - 04:43 #2
Hmm, jmorten fortalte kun den halve historie...

Derefter skal du bruge Source Recorder for at "konvertere" den ".dem" demo til et video-klip. Det er et lille værktøj, der er indbygget i alle Source spil, fx CS:S.

Det tager lidt tid at forklare, men hvis du søger lidt på Youtube, finder du nok ud af det :)

Håber det hjalp lidt!
Avatar billede jjbirk Nybegynder
31. december 2010 - 11:46 #3
Pas på med at indstallere det.
Jeg ville prøve det men da indstalleringen var færdig gik der ged i maskinen, internettet kunne ikke åbne :-)
Efter jeg afindstalleret det får jeg hele tiden en fejl på internettet, her er hvad der står, hvad kan jeg gøre ?????
Jeg bruger Viste Home.

file:///C:/Users/Jan/AppData/Local/Temp/Low/%7BFD2FD708-1F6F-4B68-B141-C5778F0C19BB%7D/active.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 11:54 #4
Systemgendan (Windows systemgendannelse) til før du installerede programmet.
Men næste gang så husk at opret eget spørgsmål, ellers bliver det let uoverskueligt hvem der egentlig spørger til at starte med.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
31. december 2010 - 14:11 #5
Tror ikke i forstår... Jeg er movie maker i counter strike, og ved godt hvordan man recorder deri, men jeg skal recorde min startskærm i spillet og ikke generelt mit gameplay.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 14:32 #6
Vi forstår skam udmærket, men du er bare ikke særlig god til at forklare :)

http://camstudio.org/
Avatar billede bonne11 Nybegynder
31. december 2010 - 14:38 #7
Okay.. Så får i alle detaljer nu.

Jeg har tænkt mig at lave en tutorial om hvordan man movie maker i counter strike. Jeg havde tænkt mig at bruge hypercam, og da jeg så går ind og forklarer alle tingene i tutorial'en og jeg kommer ud og skal se min tutorial, da har den kun recordet mit skrivebord imens jeg er inde i spillet. Var det godt nok, og i stedet for bare at sende link så forklar hvorfor det der skulle hjælpe
?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 14:43 #8
Mon ikke jeg mener at du jo kan prøve programmet om det virker...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 14:44 #9
DL link midt på siden.
Avatar billede clb92 Nybegynder
01. januar 2011 - 01:25 #10
Er jeg den eneste, der ikke helt kan finde hovede og hale i denne samtale mere?

"Pas på med at installere det.
Jeg ville prøve det men da installeringen var færdig gik der ged i maskinen, internettet kunne ikke åbne :-)
Efter jeg afinstalleret det får jeg hele tiden en fejl på internettet, her er hvad der står, hvad kan jeg gøre ?????
Jeg bruger Viste Home.

file:///C:/Users/Jan/AppData/Local/Temp/Low/%7BFD2FD708-1F6F-4B68-B141-C5778F0C19BB%7D/active.html"

Installere Hypercam? Installationen af Hypercam skulle ikke gerne berøre nogle internetindstillinger...

Camstudio kan ikke optage 3D spil (DirectX- eller OpenGL-baserede spil), så vidt jeg ved.
Fraps virker fantastisk, men kræver i de fleste tilfælde en hel del ram/processor-kraft af computeren. Den er desværre heller ikke gratis.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2011 - 13:44 #11
Nej det duer ikke, på trods af at de skriver at de kan optage alt der sker på skærmen...
Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. marts 2011 - 23:41 #12
Hypercam virker ikke til at recorde  i Counter Strike
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2011 - 23:55 #13
øøøhhhh... nej det skriver du jo i starten :D

Men spørgsmålet er dødt, så luk her og opret igen.