Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
30. december 2010 - 23:17 Der er 1 kommentar

Dell printer driver til WindowsME

Jeg skal hjælpe en bekendt med at købe og installere en printer på en ældre pc, som kører WindowsME(!)

Printeren er en Dell 1250c.

På Dell's hjemmeside kan jeg se, at printeren understøtter:

Mac OS
Windows 7 32-bit
Windows 7 64-bit
Windows Server 2003
Windows Server 2003 x64
Windows Server 2008 R2
Windows Server 2008 x64
Windows Server 2008 x86
Windows Vista 32-bit
Windows Vista 64-bit
Windows XP
Windows XP x64

Altså umiddelbart ikke WindowsME.

Men er det muligt alligevel at installere printeren på en WindowsME-maskine?

Jeg vil blot lige være sikker, før jeg bestiller printeren.

Tak.
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2010 - 23:39 #1
Personligt ville jeg ikke satse.
ME er dødt, borte og lykkeligt glemt af både brugere (de fleste) og producenter, så den kombination er der formentlig ikke gjort de store tanker om fra Dells side.

Har søgt lidt på diverse kombinationer af printeren og ME, men det eneste der kommer i nærheden er nogle ældre s/h printere fra Dell.