Avatar billede jokeboy Nybegynder
27. juli 2001 - 19:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

valg af køler til processor

Jeg har købt et soltak 75-kav -x bundkort og en 1333 mhz processor til , mit spørgsmål er så hvilken køler skal jeg vælge af disse her ?Køler Til Sokkel A
Saturn Køler - Lydløs køler til Socket A Støj nivo 18DB Pris 215,-
ThermalTake Dragon ORB, kobberbase low noise Pris 225,-
ThermalTake Dragon ORB, kobberbase 7000 RPM blæser Pris 265,-
ThermalTake Volcano 6, low noise med kobberbase Pris 225,-
ThermalTake Volcano 6, High med kobberbase. 7200 blæser Pris 265,-
Vantec Kraftig kabinetblæser 80 mm Pris 55,-

27. juli 2001 - 19:58 #1
selvom jeg burde vide det, så kan jeg ikke huske om det er intel eller AMD der laver 1,333 Ghz prossesore, men hvis du har en Athlon, så er det en god idé at få en voldsom køler på, ellers bliver din maskine ustabil hvis du bruger den længe af gangen
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. juli 2001 - 20:00 #2
ThermalTake Volcano 6, High med kobberbase 7200 ville jeg mene var den bedste, kobber leder varmen bedst.
Det er kun min subjektive mening som jeg ser listen!
Jeg har ingen erfaring med dem!
Avatar billede dar Nybegynder
27. juli 2001 - 21:27 #3
Én ting er ihvertfald sikkert! Du KAN ikke bruge en kabinetblæser til en cpu uden en køleplade.
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juli 2001 - 00:19 #4
jeg ville tage TT volcano 6......

men du smutte forbi www.studiedata.dk

de har blandt andet en silverado køler...
http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/mainsilverado.asp

den er rigtig god men desvære også lidt dyr
Avatar billede dj_dark Nybegynder
28. juli 2001 - 02:39 #5
Fop 38 er klart den bedste til at køle...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
28. juli 2001 - 10:50 #6
Tomshardwareguide har sammenlignet jeg mener 46 kølere. Du kan se resultatet her:
http://www6.tomshardware.com/cpu/01q2/010521/cooler-34.html
Der er mange gode kølere, men husk på, at der er nogen som larmer mere end andre!

::sunlock.dk::
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
29. juli 2001 - 11:58 #7
Takker for points ;)

::sunlock.dk::