Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 19:32 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Ringetone/Operatør Logo Sender...

Hej Eksperter...

Jeg skal lave en side om nokia og så tænkte jeg om nogen af jer kan lave en ringetone/operatør logo sender sådan at man ikke behøver at sende en SMS til et bestemt nr og så få ringetonen/operatør logoet... Men bare sådan at man indtaster sit mobil nr. og så sender den direkte til ens telefon.

Altså sådan at det er gratis at få ringetonen/operatør logo\'et....

Håber i forstår hvad jeg mener.

-Teqno

Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2001 - 19:35 #1
siger en ting ! - Gateway
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2001 - 19:37 #2
men et system til at ligge dem ind osv. kan findes her : http://web-zone.dk/script/
Avatar billede hanstad Nybegynder
27. juli 2001 - 19:39 #3
Der er aldrig helt gratis. Der er koda-afgifter på alt. Også ringetoner du skal betale 10% af de samlede indtægter, dog minimum 0,15 euro pr. downloadet ringetone.

bare en lille reminder!
Avatar billede hanstad Nybegynder
27. juli 2001 - 19:40 #4
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 19:42 #5
Det er ikke det jeg mener....
Jeg mener at når der bliver tilføjet en ringetone så er det ikke bare \"koden\"... for så kan kun folk med en telefon som kan komponere ringetoner bruge det til noget....

Når man tilføjer skal man kunne SENDE den til ens telefon ikke indtaste \"koden\"
Avatar billede hanstad Nybegynder
27. juli 2001 - 19:43 #6
Jeg vil også meget gerne vide, hvor man kan få fat i sådan en.
Så jeg er lige med på en lytter
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 19:43 #7
hanstad--> ok det vidste jeg ikke... Men det skal også være sådan at man skal trykke på et sponsorlink før man får tonen....

Se evt. www.12send.dk
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:03 #8
http://www.12send.dk/logohjemmeside.asp
Det jeg kan finde på :o)

-Dark Nisse
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 20:25 #9
dark-nisse---> Hvis jeg skal have det via dem skal jeg betale Real moneys... Det har jeg sq ik råd til.. Derfor ligger jeg nu 1500 (ville gerne ligge mere til) ud og håber at det er nogle flittige programmører som gerne ville lave det...
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:27 #10
hehe jeg vil gerne lave det men tror ikke du har råd til gateway\'en jo!
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 20:29 #11
Øhhh... jeg er ikke ekspert inden for området men hvad er en gateway?
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:33 #12
der du skal sende tingene igennem for de kommer ud til GSM
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 20:38 #13
Ok og hvor kan sådan en fås/bestilles?
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:44 #14
Man lejer sig jo som sagt ind hos en udbyder (www.teledanmark.dk fx...)

Yderligere ved jeg ikke så meget om det, har mest styr på det wap gateway skidt...

resten kan din udbyder sikkert svare dig på!...
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 20:45 #15
Ok.... Men vil du gerne lave sådan en ringetone sender for 1500 point?? det med gateway\'en finder jeg lige ud af...
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:47 #16
ej vil egentlig ikke! mente jeg godt kunne men kan ikke finde tiden til det før alt det SMS lort er uddøet
Avatar billede teqno Nybegynder
27. juli 2001 - 20:50 #17
Ok.... Men nu lukker jeg sq spm\'et... ellers tak for hjælpen...
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. juli 2001 - 20:52 #18
np!
Avatar billede ans_dk Nybegynder
28. juli 2001 - 14:37 #19
hej teqno !

hmmm, det er rigtigt dyrt !!!

tdc tager 0,40 kr pr. sms !!!
de billigste sms-gateway er på 4.000,00 om kvt, som sender 1 SMS/sek.

den helt store er 40 SMS/sek., men så koster den også 64.000,00 om kvt., men så koster det 0,30 kr pr. sms ...
jeg selv i gang med at bygge noget op ... dog ikke rigetoner\'halløj ... blot SMS besked når en ordre skal hentes ....