Avatar billede JuhlLasse Nybegynder
29. december 2010 - 14:50 Der er 3 kommentarer

Søges: Medarbejder til shopudvikling

Vi har gennem en lang årrække udviklet vores egen shopløsning, men da systemet desværre er ved at være sammensat af mange brudstykker vil gerne igang med et nyt "up-to-date" system.

Pt. arbejder vi på en løsning, hvor vi tager udgangspunkt i et open source system, Mangento, Presta, eller lignende og tilføjer nogle specifikke løsninger/add-ons, fx:

      - Flere front-ends koblet til sammen admin/lagerstyring

Vi søger derfor en person som via deltidsansættelse eller på konsulentbasis, kan varetage udvikling/vedligeholdelse af dette system for os.

Hvis en sådan stilling har din interesse, er du meget velkommen til at kontakte undertegnede pr. email.

Det ses gerne, at der er vedlagt et CV samt en kort beskrivelse af dig selv.

Konkrete løsningsforslag modtages gerne i mailen.

Venligst
Lasse Juhl
Makalay ApS
Juhl@me.com
+45 6015 2000
Avatar billede soduno Novice
29. december 2010 - 15:07 #1
Er der tale om arbejdsplads, eller kan der arbejdes hjemmefra?
Avatar billede JuhlLasse Nybegynder
29. december 2010 - 15:57 #2
Der kan arbejdes hjemmefra, hvis det ønskes!
Avatar billede soduno Novice
29. december 2010 - 16:06 #3
Har sendt dig en mail - VH simon