Avatar billede ldansen Nybegynder
29. december 2010 - 14:15 Der er 3 kommentarer

Windows 7 fryser + bluescreen

Hej med jer

Nu har jeg igennem lang tid haft dette problem. Jeg sidder og arbejde på min computer også lige pludselig fryser den, det kan være efter 20 min eller 8 timer, det er forskelligt. Men det virker som om, at det er hver gang jeg er midt i et eller andet. Jeg har for nyligt renser min computer, men det gjorde ingen forskel! Jeg har en rimelig ny Acer stationær, (mindre end et år gammel) og jeg har lige forsøgt at pille så meget så muligt over på en ekstern harddisk, men det hjalp heller ikke. Jeg har defragmenteret, kørt fejlfinding, virus og spyware scan, der er ikke rigtig noget der fungerer.

Hvad kan det være?
Avatar billede klokkebabz Nybegynder
29. december 2010 - 14:33 #1
Prøv og check din temperatur på din CPU - Kunne godt være et varme problem.
Avatar billede ldansen Nybegynder
29. december 2010 - 16:41 #2
Og hvordan gør jeg det?
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. december 2010 - 21:42 #3
http://www.pcworld.dk/download/33/1304

Download det prg, det viser dig, hvad din temperatur er.