Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 15:48 Der er 9 kommentarer

Call Of Duty - Black Ops

Hej eksperter.

jeg har fået det nye CoD - Black ops i julegave. den kan godt installere det, men når jeg går ind i spillet (multiplayer) kommer menuen frem med det man kan vælge( play settings osv) men over pilen er der et timeglas og jeg kan ikke trykke på noget og efter noget tid går den ud af det igen - det skal lige siges at jeg har Call Of Duty - modern warfare 2 og det kan den godt spille bare ikke missions spillet eller hva det hedder, men derimod multiplayer kan den sagtens.
Avatar billede KHHP Juniormester
28. december 2010 - 16:19 #1
Har du sørget for at opdatere Black Ops til nyeste version
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 16:41 #2
hvordan gør jeg det? det er første gang jeg har taget det ud af æsken idag og det
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 17:08 #3
jeg prøvet noget forskelligt, og kan det være ens skærmkort?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2010 - 17:27 #4
Nu kræver COD black ops en del mere "creme" end modern warfare. Hvilken PC har du?

Du kan teste her, om du kan køre det (OBS den er bare vejledende).

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 17:35 #5
min computer er en Føniks Computer.

fabrikant/handelsnavn
Føniks AMD * intel semp. 34001
A (også to bogstaver jeg ikke ved hvad er)G4 Design PC

Model/type: 38190169-07___ CE
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2010 - 17:55 #6
Det hjælper ikke meget. Link til den eller specifikationer tak.
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 17:58 #7
jeg ved ikke ret meget om den
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. december 2010 - 18:03 #8
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig mere end hvad der er blevet gjort. Klik på linket jeg sendte tidligere.
Avatar billede kasperff Nybegynder
29. december 2010 - 11:30 #9
kan det være mit skærmkort?