Avatar billede delakuer Nybegynder
28. december 2010 - 15:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Hejsa eksperter!

Hvad ville være det smarteste hvis jeg skal ha den bedste bærbar for pengene? Har omkring 5.000, til computeren, den skal kunne lidt af det hele også spille. Skal jeg vente til elgiganten kommer med et suverænt tilbud eller skal jeg købe noget andet eller hvad er bedst?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. december 2010 - 15:41 #1
du skal hellere vente på aldi/medion tilbud.
Elgiganten skruer op/ned på priserne efter behag - fx lexmark s505 printer, normalpris 780, i december dog 999 - nu nedsat til 499, spar 500 ??? Fup og svindel.
Avatar billede madsjen Nybegynder
28. december 2010 - 16:24 #2
jeg er enig med claes57. elgiganten er nogle svindlere hvad angår priser. fona har et par stykker på tilbud i øjeblikket
Avatar billede wappa Nybegynder
28. december 2010 - 19:22 #3
æææh delakuer spørg om bærbar computer, så hjælp ham dog, kan desværre selv hjælpe, da min ekspertise ikke er så stor angående bærbar
Avatar billede claes57 Ekspert
28. december 2010 - 19:56 #4
'lidt af det hele - også spille'
må den være grim?
http://www.altomdata.dk/akoya-md98390-en-alsidig-multimedie-baerbar
den er så færdig - jeg skrev i #1, at man skulle vente på den næste.
4 gb ddr3 ram, win på dvd, og indbygget tv...
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. januar 2011 - 19:14 #5
Beklager den sene respons, men kan ikke finde noget sted hvor man kan købe den computer mere? Har set lidt på http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ACER_AS7741Z_LX-PYB02-001_17,3_TFT

Kan bare ikke finde ud af hvad der er bedst at få fat i ? :)
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. januar 2011 - 21:59 #6
Altså den computer som du har fundet i aldi virker ganske fin, men hvor køber man den hvis det er?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2011 - 10:33 #7
fra onsdag skal du i Aldi (og normalt er der ret hurtigt udsolgt, så kom tidligt - de åbner typisk kl 9:00)
http://www.aldi.dk/ADR_DK/index.shtml
Avatar billede delakuer Nybegynder
02. januar 2011 - 12:05 #8
Arh har lige kigget i reklamen, og den som kommer på tilbud onsdag er ikke værd at råbe hurra over, men fra torsdag har de en packard bell i bilka til 5399,- er den værd at overveje?
Avatar billede delakuer Nybegynder
19. januar 2011 - 12:42 #9
Lukkes