Avatar billede clarasophie Nybegynder
28. december 2010 - 12:21 Der er 2 kommentarer

Ødelagt Macbook

Kære alle!

Jeg har været så så dum..
Jeg har en macbook, hvid.. Så lækker..
Jeg synes at overfladen på computeren var blevet lidt slidt, og det ville ikke gå væk med vand så jeg brugte et hårdere produkt (neglelakfjerner) Så dum jeg ikke vidste at det ville fjerne lakken på computeren, så du er den helt tør og grim t se på..

Har i forslag til hvad jeg kan gøre!!

Jeg er så sur på mig selv!!!!!!

På forhånd tak

Clara
Avatar billede dennishh Nybegynder
28. december 2010 - 13:32 #1
Hvis det kun er overfladen du har gjort det på ( altså udvendigt )så kunne du eventuelt give den en gang klarlak som fåes på spray.

ellers vil jeg nok anbefale du køber en ny skal til den, eventuelt en brugt som du kan finde på en engelsk side http://www.thebookyard.com
Avatar billede dennishh Nybegynder
28. december 2010 - 13:33 #2
vil lige sige at jeg selv har handlet 2 gange på ovenstående side, og selv en enkelt tast til tastaturet blev pakket ind som om den skulle jorden rundt. Det tog 1 uge fra jeg bestilte.