Avatar billede viggosmor Nybegynder
26. december 2010 - 09:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox ligger ikke i programmer

Har lige købt en Imac og er vildt glad for den, men har et problem med firefox, som ikke ligger i programmer da jeg downloadede den, så den ligger ikke automatisk i docken når jeg starter computeren.....

Ved ikke om jeg har gjort noget forkert da jeg downloadede firefox??

Hvordan får jeg firefox til at komme fra overførsler over i programmer??
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 09:59 #1
Når du har downloadet firefox skal du trække ikonet over i mappen programmer.
Derefter fra program-mappen skal du trække firefox ikonet ned i docken. Så skulle det virke :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
26. december 2010 - 12:18 #2
den ligger blot som en dmg fil i overførsler......
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 21:43 #3
Nårh :). Kan du ikke bare åbne dmg filen, også trække firefox logo'et over i program-mappen?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. december 2010 - 11:52 #4
takker, s_duun læg et svar.....
Avatar billede soduno Novice
28. december 2010 - 12:07 #5
Svar :)