Avatar billede Sarsten Nybegynder
26. december 2010 - 00:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webshop

Hej,

Jeg sidder og laver en webshop, som kører over et CMS system, da jeg ikke har tiden til at lave det helt fra bunden, det her CMS system er på ingen måde brugervenligt, enten tager det alt for lang tid om at oprette produkter på ens site, eller også er det for besværligt med for lange koder der skal skrives (ikke af mig). Samt at siden ikke er harmonisk hvad angår menuen.

Nu vil jeg ikke nævne nogle navne, men her er hvad jeg virkelig har brug for.

Et CMS system der:
- Bruger et harmonisk style sheet, med mulighed for flere forskellige themes og farver
- Se statistik over besøgte sider
- Muligheder for undersider og hvor menuen kan stå til højre samt links i toppen.
- Mulighed for betaling med dankort mm

mulighed for support er også vigtigt i og med at jeg ikke er til rådighed 24/7.

Håber i har nogle gode erfaringer af komme med :)

Tak på forhånd
Avatar billede kimtheman Novice
26. december 2010 - 01:12 #1
Har du set på siden her (Dog ikke fordi jeg har nogen erfaringer derfra)
Avatar billede soduno Novice
26. december 2010 - 09:57 #2
Tag et kig på Magento og Wordpress.
Begge er rigtig gode, men jeg hælder mest til wordpress - da der kan downloades så mange forskellige betalings/statistik- moduler til det.
Avatar billede keysersoze Guru
26. december 2010 - 10:51 #3
Umbraco + Ucommerce eller Composite + nopCommerce
Avatar billede kimtheman Novice
26. december 2010 - 11:12 #4
Ups glemte vist linket...
http://www.simpelside.dk/
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
27. december 2010 - 15:05 #5
http://ziteman.dk

De arbejder med Dynamicweb CMS som er nordens største CMS system. De laver nogle flotte ecom løsninger og der er super god support med i prisen. Ring til dem og få dem til at give dig et tilbud.
Avatar billede Sarsten Nybegynder
14. februar 2011 - 04:24 #6
Vi prøver lige umbraco :)

Tak for svar.
Avatar billede keysersoze Guru
14. februar 2011 - 18:35 #7
prøver umbraco men accepterer et svar for siteman - javel ja.
Avatar billede Sarsten Nybegynder
15. februar 2011 - 00:58 #8
Ej det må du virkelig undskylde troede ikke nogen gik op i det :) smid et svar hvis man kan give dig :)
Avatar billede keysersoze Guru
15. februar 2011 - 19:31 #9
det er for sent...