Avatar billede hejo69 Nybegynder
25. december 2010 - 11:19 Der er 2 kommentarer

hvordan får jeg min mailadresse igen ???

Jeg har installeret Google Chrome efter anbefalinger, da mit "system" var alt for langsomt.
Nu er jeg endvidere tilmeldt Windows Live (fordi jeg kunne se, at det er der andre, der har været længe...) og nu har jeg desværre fået en ny mailadresse, fordi jeg ikke kunne oprette med min oprindelige mailadresse.
I min nye indbakke ses intet ny post men når jeg opstarter min pc kan jeg se, at der er ny post i min gl. indbakke.
Jeg er lukket ude af Facebook mv.
Hvordan får jeg min gamle mailadresse igen ???? Kan jeg slette alt og gendanne således at alt var som før ?
Jeg har absolut SLET SLET ikke brug for en ny mailadresse. Hvad kan jeg gøre ?
Jeg har brug for guidning ift. nedenstående spørgsmål; operativsystem mv.
Mvh. Heidi
Avatar billede hejo69 Nybegynder
25. december 2010 - 13:55 #1
jeg har løst mit problem jvf. ovenstående spørgsmål. Har gendannet min pc. fra tidligere.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2010 - 14:11 #2
okay husk at acceptere dit eget svar så tråden lukkes igen.