Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 13:25 Der er 27 kommentarer

Funet the Funny NET

Hej alle.

hvad så hvad synes i om min nye side ???

kom med nogle idér hvis i har nogle :)

URL: http://www.funet.dk

hilsen
Jimmy Egebejrg
www.FUNET.DK
Avatar billede dj-dos Nybegynder
05. januar 2000 - 14:17 #1
Hej ravex

Din side er virkelig fed og den vil jeg helt sikkert besøge igen!!!

Dj-dos
Avatar billede buzz Nybegynder
05. januar 2000 - 14:22 #2
Det er svært at se de sorte links på den mørkeblå baggrund, som jeg i øvrigt også syntes er for mørk i forhold til resten af dit lay-oyt.
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 14:24 #3
der er probs med den øverste frame/table... den øverste er centreret, resten er venstrestillet...
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
05. januar 2000 - 15:34 #4
Den er rigtig fed - og jeg syntes ikke at de sorte links var svære at se overhovedet. I øvrigt har cldu ret!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 15:39 #5
siden er pæn nok men måske lidt for farvestrålende og har for lidt stil

var det i øvrigt ikke dig der var i fjernsynet der i Station2 hvor jeg også blev filmet til netparty?
Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 19:13 #6
Jeg har set det med de venstrestillet
tabeller.. og det bliver lavet igen :o)

--- cyberesben <<<
Jo det var mig der var i Station2 :o)
og jo det er mig der er Jimmy Egebjerg :) he he

og ja det er mig der er blevet stævnet for det lille beløb af 100,000kr :)

Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 19:19 #7
hey fedt nok

så har du sikket også set mig, jeg blev filmet mange gange under det der netparty i ringsted i samme udsendelse

add mig lige på ICQ 3678185
Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2000 - 19:23 #8
den er kult nok  :o)  dejligt med lidt kulørte farver en gang imellem . .  det grå forneden virker lidt forkert i forhold til resten . .smid nogle farver derned også :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 19:35 #9
jeg vil lige sige at hvis du vil undgå endnu et sagsanlæg så tag lige og find ud af om de mp3 filer der virkelig er gratis eller hvad.

fx mener jeg at det er Weird Al der har lavet Ugly Girl som du jo sender ud på nettet
Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 21:50 #10
Hvorfor er det Folk tæker Uhhhhh når de høre ordet MP3 ? de filer som er på den side er filer som er lavet forsjov og ikke nogle som koda/ifpis medlemmer har rettighedderene til..

jo jeg ved godt at melodien som er i dem.. fx. Ugly Girl tihøre AUQUA
men det er et for tyndt underlag at føre en ret´ssag. PÅ!

PLUS: har du hørt Tommy Olesen fra SE har vundet over IFPI IGEN.. så nu er jeg dubbel sikker på at IFPI ikke vinder ! og jeg var 95% sikker før... men nu er jeg 190% sikker!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 00:43 #11
jeg ved sgu godt at MP3 er et lige så uskyldigt format som GIF og ZIP

men jeg mener helt bestemt at det er Weird Al der har lavet Ugly Girl.

men så er der nogen der har lavet den til mp3 og spredt den, så folk tror det er noget der ikke er copyright på...
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 00:44 #12
Udseende passer til navnet. Meget spravlet i udseende.
Desigen: Flot, men der mangler lidt i toppen af Siderne. Et billed, eller måske nogle farver.
Navigation og hastighed ej testet, da der ikke er ret meget på Siten endnu.
Karakter ind til videre: 9 ud af 13
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 00:44 #13
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 00:48 #14
der står da ikke hvem der har lavet den . .og jeg mener nu ikke at det er ham der har lavet den . .men den findes i flere versioner . . jeg fik en ny så sent som i går :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 00:57 #15
der står "Weird Al - Ugly girl" på linie 18

og da Weird Al er et kommercielt band vil jeg skyde på at det ikke er ret smart at lægge den ud
Avatar billede ravex Nybegynder
06. januar 2000 - 00:59 #16
der er jo sp mange versioner  af den sang ! og det her er ikke ham der har lavet den !
Avatar billede ravex Nybegynder
06. januar 2000 - 00:59 #17
DEBAT SLUT!
Avatar billede klas Juniormester
06. januar 2000 - 00:59 #18
18  1029k ? ftp://mp3:mp3@62.108.21.162:2000/upload/NotAqua - Ugly Girl.mp3

hvor ?  men på den side kan man jo også se at der er flere forskellige . .
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2000 - 01:03 #19
hmm siden er blevet opdateret :-)

http://www.oth.net/cgi-bin/search?q=weird+al+ugly+girl&cl=1

END OF DISCUSSION
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:47 #20
NOPE jeg er rosinen i pølseenden! :-)
feeeeh siie (fynsk)!
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2000 - 23:29 #21
ØØ hvor er Siten blevet af? er den lukket?
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 02:14 #22
siden er for smal
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. august 2000 - 02:30 #23
nej det er din browser der er for bred
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 02:34 #24
yeps - men en midterjustering ville gøre meget :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2000 - 10:02 #25
Revideret kretik

Det er vist noget af en fund du har lavet der. Et flot Logo vil jeg sige. Selve menuen syntes jeg dog ikke er smart. Den ødelægger billedet af alt det andet lidt. Den må du kunne lave lidt mere fikst. Har du prøvet at placere menuen i samme slags ramme som i højre side ?

Pluk på siten:
Opsætning. Smart indgang, men hvor er windows 95 og Mac?

Set på siden : Alle rettigheder er forbeholdt ? Hvem ?

Er jeres nyhedder ikke lidt tomme. Skulle det ikke have heddet foreslg til indhold på siten? Af nyhedder at være, ser nogle af dem noget gammel ud, og er jo kun en idé endnu.

Jeg vil nok mene samlet, at der er en del arbejde med siden endnu før den kan kaldes klar. Tekst som skal redigeres og sættes op i afsnit, så det bliver mere læssevenligt.

Karakter 8 @ 13
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 22:58 #26
har lige været på icq med Ravex - han svinede mig til da jeg bad ham lukke spm.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 20:02 #27
Serveren nede...