Avatar billede patrickpetersen Nybegynder
23. december 2010 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Android / Iphone app opgave

Hejsa eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det ville koste at lave en app der minde lidt om denne app :
http://www.appbrain.com/app/parisbouge/com.parisbouge.pbandroid
Avatar billede patrickpetersen Nybegynder
23. december 2010 - 19:53 #1
Ups, glemte helt at spørge. Kan man bruge one.com til at hoste admin delen og database? (og hvilken løsning ved dem bør man benytte?)
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
23. december 2010 - 20:20 #2
Du skal nok snarere spoerge hvad det vil koste at lave det site som den udbyder af den app har. Uden det site er en android app jo ingenting vaerd.

Mit gaet er at udvikling af sitet (uden at tage indholdet i betragtning) vil koste en del mere end at udvikle en app der bygger ovenpaa sitet som et ekstra lag.
Avatar billede patrickpetersen Nybegynder
23. december 2010 - 23:32 #3
Okay. Det er som led i en fiktiv skoleopgave, men jeg ville gerne have haft en demo til eksamen. Troede det var ligetil. :(
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
24. december 2010 - 00:08 #4
En demo af hvad? Har du et site der kan laves en app imod?

Det nytter jo ligesom ingenting at lave en app uden den backend som der er i det link du sendte :-D
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 08:34 #5
Tja, det er jo bare en hjemmeside proppet ned i en app (den henter fra en server).

Du skal bruge 1 stk. hjemmeside, en hulens masse informationer og lidt grafik, og en app der synkroniserer med denne hjemmeside.

Det er vist en del mere end du kan nå i en fiktiv skoleopgave, som du sikkert kun har 14 dage til.
Avatar billede patrickpetersen Nybegynder
10. maj 2011 - 09:02 #6
Luk og sluk for pokker :)