Avatar billede qvallin Nybegynder
23. december 2010 - 04:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af Iphone i udlandet ?

Hej Eksperten.

God jul og godt nytår.

Lige et kort spørgsmål - hvis jeg nu køber en iphone i udlandet (australien) vil jeg have mulighed for at bruge den hjemme i DK, uden problemer, eller skal der til at laves noget om ?

på forhånd mange tak..

mvh niclas
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2010 - 08:44 #1
Den medfølgende lader skal udskiftes, ellers mener jeg absolut den kan bruges herhjemme.
Avatar billede qvallin Nybegynder
23. december 2010 - 10:08 #2
Top. Kan nu heller ikke selv se der skulle være noget problem, da den sælges uden abonnement, eller lås
Avatar billede qvallin Nybegynder
05. januar 2011 - 11:12 #3
ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2011 - 19:44 #4
Næste gang så husk ikke at sætte point af.
Det er jo tosset at udlove point og så tage dem selv....
Avatar billede qvallin Nybegynder
19. januar 2011 - 21:24 #5
Der kom aldrig et "svar" kun en kommentar. Men hvis du går meget op i dem, skal du da være mere end velkommen til at få dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2011 - 21:40 #6
Hov hov ikke være flabet!
Vi er her for din skyld.

For at få tingene på det rene, så skriv lige om den lader kan bruges herhjemme.