Avatar billede cocolumbo Nybegynder
05. januar 2000 - 13:15 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

CoCoWeb

Just opstartet som "webdesigner" ville jeg lige høre hvad folk syntes om min side.

Indtil videre kan den desværre kun opleves i IE, men hvis designet bliver 'godkendt' kommer den også i en Netscrape version :)

http://cocoweb.dk
Avatar billede nico Nybegynder
05. januar 2000 - 13:26 #1
Jo hvad skal man sige? Jeg kan ikke få 2 af jeres sider til at virke! Det drejer sig om cowweb og playershand. Jeg ville nok fjerne alle siderne som referencer da ingen er særlig prof lavet (tag det ikke personligt). Det er altså lidt irriterende at man får et nyt vindue når man trykker på knappen. Hvorfor ikke blive i det gamle vindue. Nogle folk lukker automatisk pop-up vinduer! Men siden er imponerende hurtig til sideskift. Ligefør jeg tror jeg aldrig har oplevet noget der går hurtigere eller også er det bare fordi jeg sidder bag en proxy. Nå men siden er 100% okay bare med lidt rettelser så er den der:)
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
05. januar 2000 - 13:35 #2
Hvad er det helt præcist du ikke kan få til at virke ved de to sider?

Ang. sideskift er det fordi alt bliver loadet ind på en gang, i et dokument. Derefter er det bare layers der skiftes til at komme frem.

Det er også grunden til pop-up vinduet... Hvis man laver det i samme vidue er det svært at få til at se ordentligt ud, med henblik på placering på siden.
Avatar billede nico Nybegynder
05. januar 2000 - 16:39 #3
Jeg kunne ikke gå ind på dem ved hjælp af de link på siden men det var oppe på min skole. nu da jeg er kommet hjem er der ingen probs. sorry. Okay selvom den loader er det pisse fedt alligevel.
Avatar billede fico Nybegynder
05. januar 2000 - 21:15 #4
Jeg kan ikke sige andet en bliv ved...
10 på 13 skalaen
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 00:52 #5
Hvorfor teste for IE, med så få farver på Siten? Jeg prøvede med Opera, men kunne ikke komme ind, fordi man tror det er Netscape. Uheldigt.

Design: Meget lidt design. Ikke mange farver eller andre former for specialiteter.
Navigation: Nem og hurtigt. Ikke megen Site.
Formål: Jo den dækker sit formål rimeligt.

Øvrigt: Hvad med lidt mere pynt på?

Karakter: 9 på 13.

Avatar billede cocolumbo Nybegynder
06. januar 2000 - 01:17 #6
Grunden til at den tjekker for IE er at NS går ned hvis den kommer derind...

Problemet med opera er noteret, og bliver snarest løst.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 08:27 #7
Fint :o)
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 15:05 #8
"Click her" hvorfor ikke bare åben den side med det du har at sige?
Med min  MIE5 browser er der en del fejl på din side, tekst udenfor magen etc.
Avatar billede jakobs Nybegynder
09. januar 2000 - 15:33 #9
Jeg vil give "belso" ret i, at det er dumt bare at lave en knap midt på siden, istedet for bare at åbne siden med det samme. Hvorfor skal der åbnes et nyt vindue - det er da bare for at forvirre. Bagrunden er for mørk.

Angående jeres web-design på andre sider, vil jeg kalde alle de sider i har lavet meget ens - ihvertfald i farverne og i stilen.

Karakter: 6