Avatar billede WPCS Nybegynder
22. december 2010 - 20:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Heavy Rain vil ikke spille mere?

Hej,

min svoger påstår at det Heavy Rain vi gav ham for lang tid siden, pludselig efter en update kun vil spille hvis du har Move installeret?

Kan det virkelig passe?

Der står i startbilledet at det er HR: Move Edition.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
22. december 2010 - 20:19 #1
Jeg mener, at have læst om andre, der stillede samme spørgsmål, hvor folk svarede, at man selvfølgelig godt kunne spille uden Move.

Jeg ved ikke om man skal ind i indstillinger og slå det fra.

Hvis han ikke kan få det til at virke (hvilket man burde på en eller anden måde), så må han slette spillet og installere det igen. Så ryger opdateringerne dog også, og han skal så sige nej til at downloade dem, når han starter spillet.

Hvis i benytter den sidste metode, så vær opmærksom på ikke at slette Heavy rain i mappen, der indeholder de gemte data, da han ellers skal starte forfra.
Avatar billede qvallin Nybegynder
23. december 2010 - 14:06 #2
Hjælp til dit problem - Sjovt nok sad jeg med det her den anden dag også, og fik lige det problem .

Når du starter spillet op, går den direkte ind til de sidste tre episoder .

Hvis du så trykker Start knappen, går du tilbage til main menu , og nede i højre hjørne vil der være mulighed for at ændre fra controller til move edition . skift indstillingerne, og du er klar til at spille :)