Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
22. december 2010 - 14:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rapport, vise/skjule gruppering ift. kriterie

Jeg ønsker at skjule mit gruppehoved, hvis der intet indhold er hertil. Har prøvet at skrive noget nedenfor, men det virker ikke.

Private Sub Gruppehoved2_Format(Cancel As Integer, FormatCount As Integer)
If [BM_sort.Niveau2] = "" Then Visible = False
End Sub
Avatar billede fdata Forsker
23. december 2010 - 13:07 #1
Du skal nok lægge den i rapportens Load eller Open hændelse i stedet for - og så bliver det:

  Me.Gruppehoved2.Visible = (BM_sort.Niveau2<>"")

(Me refererer til rapporten selv)
Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
27. december 2010 - 23:30 #2
Jeg har prøvet nogle forskellige muligheder og har til sidst fundet løsningen. Denne skal lægges på VedFormatering for den pågældende sektion:

Me.Gruppehoved1.Visible = IIf(Me.Tekst8 <> "", True, False)
Avatar billede fdata Forsker
30. december 2010 - 12:23 #3
Takker for point :o)