Avatar billede ilcomputer-lukas Nybegynder
21. december 2010 - 16:28 Der er 7 kommentarer

bose høretelefoner

Hej er der nogen der har nogen erfaring med bose høretelefoner?
jeg prøver et par bose, i en apple forretning. jeg syntes de var for fede. Jeg har aldrig hørt så god en lyd.
De var desværre udsolgt nogen der ved hvor de ellers kan købes. og til hvilken pris (:  ?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2010 - 16:36 #1
Hvis du har modelnr på dem kan du vel søge evt på pricerunner eller kelkoo.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2010 - 16:38 #2
Er det inear høretelefoner eller alm høretelefoner?
Avatar billede frem-ad Professor
21. december 2010 - 16:40 #3
expert mener jeg deg det er en lager vare ved.
Og JA BOSE skide godt
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2010 - 16:52 #4
Er det noget at dette her du søger?
http://www.pricerunner.dk/cl/94/Hovedtelefoner?man_id=1766
Men det er heller ikke i den billige ende, så lyden skal være perfekt til denne pris. Ellers er de for dyre
Avatar billede ilcomputer-lukas Nybegynder
22. december 2010 - 16:50 #5
jeg var inde i apple butikken i århus. de havde nogen de var helt vildt gode men de kostede vist 2600kr.
men er Bose® On-Ear Headphones lige så gode (: ?
Avatar billede ilcomputer-lukas Nybegynder
22. december 2010 - 16:51 #6
findes der nogen mærker og sammenligne med ? kvalitet?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. december 2010 - 11:30 #7
Sennheiser laver også nogle gode ørebøffer. Disse her var med i en test på tænk og blev nr 2 i testen. Nr 1 blev en Bose.
Men prisen er jo også noget lavere. Rent lydnmæssigt var Sennheiser bedst i test, men udefra påvirkede lyde kunne forstyrre lydindtrykket, så hvis man sidder i et rum med larm, vil det påvirke lyden.
http://alatest.dk/anmeldelser/hovedtelefoner/sennheiser-hd-555/po3-18095,74/